Serapay bunu hic birimiz bilemeyiz, kapalı kutu sende bilemezsin nasıl oldugunu. ve doktorlar kalp atışını duymanın önemli olduğunu söyler, bence önemlerini alıp kontrole gitmelisin. çünkü bu önümüzdeki 2-3 ay içinde çözülecek bir problem değil bununla yaşamayı öğrenmek gerekiyor. doktorum kontrollerini aksatmaman gerekiyor dedi bana, hastanemizde korona hastası olduğu halde tedbirlerimizi alıp kontrole gittik, yine gideceğim