34 haftalık ken kilosu 2.500 dü bugun gittim kontrole 37haftalık olduk ama kilosu aynı 2.500 yine hiç kilo almamış 3 haftada. Nst suyu güzel dedi doktor ama endişenlendim son haftalarda kilo alması gerekirken tamamen durmuş. Başına gelen varmı 2 hafta sonra sezeryan olacak .yemediğim şey kalmıyor yinede almamış yasayanlar lütfen cevap verin 😔😔