Arkadaslar merhaba..ilk bebeğim oğlumla 38+1 olduk çok şükür. 2gün önce kontrolümüze gittik çatı muayenesi yaptı normal olabilir dedi hatta 3 cm açıklık var dedi. Heyecan bastı bizi öyle deyince gün değil saat sayıyoruz resmen ama ben aşağıya baskıdan baska bişey hissetmiyorum sancı vs. Son dönemler zorlu geciyor hayırlısı ile doğsun istiyoruz artık. Aynı durumu yaşayanlar var mı tahmini bizi ne kadar daha bekletir acaba veya yapabileceğim bişey var mı ki?