Güzel anneler merhaba ben 17+3 haftalık hamileyim ve henüz kızımı net hissetmiş değilim çok nadir pıt diye birşey hissediyorum ama çok nadir bazen belli belirsiz. Ve bu süreçlerde neden bilmiyorum acayip endişeliyim ya birşey olmuşsa ve ben anlayamıyorsam diye içim içimi yiyor. Normal kontrollerime 3 haftada 1 gidiyorum. Arada da acile gitmek istiyorum içimi rahatlatmak için ama koronadan dolayı korkuyorum. 😔 daha önce düşüklerim ve erken doğum nedeni ile bebek kayıplarım oldu ama çok şükür hiçbiri anne karnında sonlanmadı. Ama bu bebeğime de birşey olacak diye çok çok korkuyorum biliyorum kötü düşünmemek lazım bol bol dua okuyorum, okuyamadığım olduğunda dinliyorum ama engel olamıyorum kendime🤦🏼♀️Var mı benim gibi evhamlı anneler bu durumla nasıl baş ediyorsunuz?