esenckir Arkadaşlar merhaba 7+2 yim ve fark ettimki folik asit ilacını içince benim midem bulanıyor bunun sebebini bilen yada yaşayan var mı? İlaç markasıyla alakalı olablr mi doktor bu ilacı yazmıştı ama
Cicilibicili esenckir markasıyla alakalı olabilir. İstersen doktoruna söyle değiştirsin. Belki midene ağır geliyordur
Miniginannesiiii1111 esenckir folikasitten kaynaklı değilde bence haftandan dolayı miden bulanıyordur hani ilk 3 ay oluyor ya yine de bilemedim
Aslihan1909 esenckir Ben de ilk defa dün içtim. Sabaha kadar midem bulandı. Yan etkilerini araştırınca mide bulantısı da vardı.
esenckir Aslihan1909 bende işte fark ettim şuanda 16 tane kullandım sabahtan öğlene birşeyim yok fakat tok karnına öğle yemeğinden sonra içiyorum ve bulantım başlıyor bunun tetiklediğini düşünüyorum kusma yok sadece yanma ve bulantı oluyor
Aslihan1909 esenckir Evet ben de içene kadar bir şey yoktu içtim yarım saat sonra bulantı başladı sabaha kadar. Geçmiş olsun canım. Akşamdan içiyorum ben . Bu günden sonra yatmadan hemen içerim