Benim 2 bucuk yaşında oğlum var şimdi 9 haftalık hamileyim. İlk doğumum normal oldu 😊 korkutmayın kendinizi evet kolay değil tabiki hayatınızda ilk defa yaşayacağınız değişik bir sancı ama Allah gücünü sabrını veriyor dayanılmayacak bir acı değil öyle böyle geçiyor. Bebeğinizi gördüğünüz an hepsini unutuyorsunuz ve bu his her şeye değer. Her kadının yaşayıp tecrübe etmesi gereken bir şey bence. Hiç korkma bir mucize yaşıyorsun zorlukları olsa da her şeye değer 😊💖 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏