Kızlar bn ilçede oturuyorum kontrole ile gidiyordum doktorum hastanem ilde bugün arkadaşım kontrol için kaymakamlıktan belge alıp gitti fakat biz gittiğimzde bize vermediler 199u arayın ne zaman munasip görülürse o zaman hidersiniz diyorlar ve yarın kontrolüm var 33 haftalık olduk ve gidemiyoruz☹️ doğum olsa napacağız bilmiyorum bebeğimin durumunu merak ediyorum böyle bişey yaşayan oldumu