Cocuklarim Yaprakk09 35+1 im yarın kontrolüm var gün verecek doktor tahlillerim yapılacak daha bilmiyorum kilosunu boyunu ama bir an önce doğurmak istediğim kesin yeter gayri diyorum
Topraksmom Yaprakk09 36+2 den selamlar, bebeğimizin kilosu 3200 Gr boyunu sormadım, doğum heyecanı bir yana 1 haftadır ürtiker ile uğraşıyorum bütün vücudum kabardı kaşınıyor , sizin nasıl gidiyor 😊
edatmr Yaprakk09 36+6 isyanlardayım Bikaç gündür ağrılar var 😕yarın kontrolümüz en son 35 de 2550ydi. Doğum korkusu sardı🙄
Merve-26 Yaprakk09 selaaam biz 36+1 olduk🎈 zor geçiyor ama yakında herşey biticek onu kucağima alayım sağlıkla yeter😊bu arada dün gittik doktora 3kiloydu biraz iri bir bebek dedi babasına çekmiş babasıda 4 kilo doğmuş😂
Yaprakk09 Topraksmom çok geçmiş olsun. İyi gibi ağırlık artınca bebeğin baskı başladı 3100 çıktı bizim kilosu da kafa çapı 9.19 önden gidiyor o yüzden korkuyorum biraz
Yaprakk09 edatmr valla az kaldıkça doğum korkusu basıyor gerçekten bende korkuyorum Rabbim hepimize yardım etsin
Topraksmom Yaprakk09 sağolun , kafa çapı ölçüsünü bilmiyorum ama bizimkine de kafası büyük demişti 3 hafta önceki randevumuzda , haftaya Çarşamba 37+2de çatı muayenemiz var ona göre karar vercez doğum sekline
Cocuklarim Yaprakk09 amin canım cumlemis inşallah evet sezeryan canim sin 20 diye hesap yapıyorum bakalım
Yaprakk09 Yagmurtan kilosu iyiymiş maşallah kafa çapı ne durumda canım bizimki önden gidiyor o yüzden korkuyorum normal doğumdan
Yaseminalsan 35+2 yim dün gittim doktora Hst ye girdim herşey yolunda bebeğim 2750 gr ağırlaştım ama iyiyim şükür kızlar 🙏🏽
Edanur57 Yaprakk09 korkma sen işini dualarla sağlama al gerisini Allah’a bırak .. kafa öyle birşey ki ve rabbim onu öyle bir yapıyor ki doğum esnasında çıkabileceği şekli alıyor , sen sadece içini rahat tut ☺️Unutma senin psikolojin bebişini de etkiler 😇
Yagmurtan Yaprakk09 biz de kafası boyu her seyi haftasıylaa uyumlu ama problemimiz özel 2180 gram devlet 2550 diyor hangisine inancaz sasırdık
Yaprakk09 Merve-26 benimde 3100 çıktı babası iri ben minnak sağlıkla gelsinler inşallah kafa çapı büyük sezeryan olucak gibi ama korkuyor insan hakkımızda hayırlısı olsun
Merve-26 Yaprakk09 yaa banada öyle dedi doktor kafası büyük yinede takip edelim ama dahada büyümezse normal yaparsın dedi normal doğurmayı çok istiyorum ama kendimizide onlarıda riske atmaya gerekde yok sağlık olsun korkmayın çok kolay sezeryan atlatanlarda var Rabbim yardim eder🌸
canana 36+3 üm şimdi kontrolden geldim yarın sezeryana alacaklar🙄🙄 çok ani oldu, açılmam varmış 1 parmak. sancım da var🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Yaprakk09 canana neden sezeryan canım bi sorun mu var Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
canana Yaprakk09 Edanur57 kafası büyük, çatım dar, kendimde zayıfım dar yapılı bir fiziğim var zorlar seni dedi
Yaprakk09 Edanur57 teşekkür ederim canım haklısın Rabbim yardımcı oluyor dua her kapıyı açar inşallah hepimizin gönlünce bir doğum olsun 😊🙏