Gebelikte sizlerde kullandınız mı????
papatyalarr5 evett 18 20 gibi başladım tam hatrlmyrm 24 haftalıgım hala kulanyrm
littleon 30+5teyim banada yeni verdi ekmeğe damlatıp mı kullanıyorsun
papatyalarr5 evet ekmege damlatıyorum canım
littleon tamam canım teşekkürler bende öyle tükettim ☺️