Merhaba annişkolar ve annişko adayları. Şuan 11+4 teyim bugün kontrolüm vardı doktor bebek hareketsiz dedi kalp atışları falan normal tok gel demişti tok gittim ama yine acıktım 😄😄 pazartesi gel tekrar yarım saat önceden tatlı ye meyve suyu iç dedi sizce bi sorun var mıdır lütfen açık sözle söyleyin kalp atışı vardı ama hareketi yoktu