Herkese merhaba. 10+2 gunlukken kontrole gitmistim kontrol sirasindq cinsiyeti solim mi dedi doktorun olur dedim erkek dedi. Sonra malum corona olayi girince gitmedim zaten sorunumdq yoktu dun kan testi icin gittin 17 haftalik oldum. Dun cinsiyeti soylemismiydim dedi evet erkek demisitiniz dedim baya bakti bakti cocugum acmDi bacak arasini:) 15dk sonunda bu kiz dedi pipi goremiyorum. Sonra 15gun sonra bir daha gel cinsiyeti icin dedi. Bu zamanq kadar oglusum diye sevdik kizimizi suandq cok emin olamadim doktorumdan. Bu aradq acibademe gidiyorum surekli hani birinci sinif guya boyle durum yasanlariniz var mi? Kacinci haftadan sonra netlesti?