Nisam21 Gizem13 12hafta 4 günlük gebeyım kusma vardı 4gundur kusmuyorum arada bir karın ağrısı oluyor agırlastım cinsiyet bellidegil göstermedi kendisini 🤰😍
bebegim_28 Gizem13 bende 11+3 oldum inşallah pazar günü 12 olcaz doktora pazartesi gidicez belki söyler cinsiyeti çok önemli değil tabi yeterli sağlıklı olsun 🙏🙏☺️☺️ bulantı hala devam ama istifralar 2 3 güne bir düştü
snm_ Gizem13 bende 12+4 üm bulantılar devam kusma azaldı 😊 bugün gittik ama göstermedi biizmki cinsiyeti 😂
Asminnil Gizem13 bulantı geçti canım şükür doktorumuz erkek dedi sağlıklı olsunda kız erkek fark etmez sadece aşırı derecede gaz sıkıntısı çekiyorum nasıl bir çözüm bulcam bilmiyorum
Gizem13 Nisam21 benim 3. Gebeliğin 2 gebeligimdede çok kusuyordum ama bu 3.de hiç kusmadım arada tansiyon dusuklugü yaşıyorum bnde sizde de oluyor mu
Gizem13 bebegim_28 bende haftaya gitcem sağlıklı olsun tabi benim 2 oğlum var 3.ye hamileyim oyuzden cinsiyetini çok merak ediyorum
Askim Gizem13 Cnm bende ikinciye hamileyim, dogum ilkine göre daha rahat oluyor mu? Cocuklarin arasi ne kadar? Ben 13 haftalik hamileyim, ilk bebegim 7 aylik.
Gizem13 snm_ göstermediyse genelde kız diyorlar ben 2 oğlumda 12.1 günlükken öğrendim cinsiyetlerini bunu çok merak ediyorum haftaya gitmeyi düşünüyorum
Kocluayse Valla bendede geçmiyo bulantı elim ve ev bile bırnuma kokuyo iştahsızım bi an önce mide bulantım geçsin istiyorum hastaneye gitmwkte sıkıntı ikili test için gidecem özelede durumum yok amaaan amaaan
Gizem13 Kocluayse bende 2li test için özele gitmeyi düşünüyorum acaba fiyatları nekadar biliyormusunz
KardelenYB Gizem13 İzmirlinin sanırım ben Karataş hastanesine gidiyorum salı günü yaptrdım 50 TL verdim ikili tarama ya
Alya9195 Askim merhaba benimde ikinci hamileliğin kızım 11 aylık biz istedik ikincisini inşallah zorlanmayız