hanımlar 5yıl sonra tüp bebekle hamileyim dogumum mayıs sonu gibi insallah doktorum tedavimi yapan doktor onunla devam ettim tüp bebek oldugu için riske atmıyoruz sezaryan yapıyoruz normal yapmıyoruz dedi baska doktorada gitmek istemiyorum normal yapan varmı acaba