cigdemoktav Ezgitm ilk üç ay çok zararlı doktorum dedi , üç aydan sonra organik boya olabilir demişti .
Busraer Ezgitm zararlıdır canım yapma bence benim boyaya alerjim var sacimı bouadıgımda ensem bile şişiyor döküluyor demekki kana karısıyor içinde bir suru kimyasal var
Busraer cigdemoktav oeganik boya bile alerji yapmıştı bende 100 de 100 organik değil boyalar hiç riske atmayın