3 düşüğüm var arkadaşlar ve 4. Hamile olduğumu öğrendim kontrole gidiyorum iki haftadır kese var ama bebek yok görünmüyor SAT a göre 6+6 günlük oluyorum ama bugün ultrasyonda 5+5 çıktı ve yine bebek görünmedi eğer haftaya da görünmezse kürtaj olabileceğimi söyledi çok kötüyüm çok çaresiz hissediyorum kendimi bi mucizeye ihtiyacım var 😔😔