Eğer bir veya iki hafta önde gidiyorsa erken doğma ihtimali yüksek.benim iki oğlum da ikişer hafta önde gelişmişlerdi ikiside 38 haftada doğdu tabi her çocuk farklı şimdi kızım olacak gelişimi haftasıyla uyumlu hatta bi ara geriden geliyordu diyorum bu tam gününü dolduracak herhalde 😊 Rabbim sağlıkla dikkatle kucağımıza almayı nasip etsin 💕