Yeniannexx bende aynı durumu yaşıyorum. 1,5 2 cm falan açılmam ben 40+3üm. Dün gittim dün öğrendim daha yeni açılmam olmuş. Beklemek İstemiyorum dedim Perşembe yatış olsun dedim ama doktor bu şekilde az açılman var suni sancı veririm dedi ama normal Doğum olmuyor her zaman suni sancıyla dedi sezeryan a döner dedi. (Biz normal istiyoruz) o yüzden 1 hafta daha verdi bekleyelim dedik.. ama hiç bir sancı veya su nişan gelmedi. Dua ediyorum inşallah kendiliğinden olur 1 haftaya kadar.. dert etmeyin sizde, ben de çok tedirgindim İnanın ama ne kadar korkarsak o kadar çok stresle gideriz. Sezeryan olacaksanız sorun olmaz, normalle de öyle. Eninde sonunda doğacak öyle veya böyle. Hayırlısıyla doğuralım inşallah hepimiz..