Wonderanne Cocuklarim kilolu hamile kaldım o yüzden endişe ediyorum doğumda zorlanırım diye korkuyorum
Kbr-8086 Yasemin00 ben kilolu hamile kaldim 5 aya kadar çok istifra ettim sonrasında da bebek kilo aldı şu an önden gidiyor bakalım doğunca kilosu nasıl olacak Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla sıhhatle kucagimiza alalım inşallah 😊
Tugce_61 Decaviti aylardır kullanıyorum hiçbir yan etki veya kilo yapmadı kan ilacı ve magnezyum da kullanıyorum eş zamanlı olarak yanlız gece yatmadan içiyorum iştah açıyor diye duymuştum çünkü bende sorun olmadı kilo da almadım
Aag123 Hilalblc-12 doktor bana sabah kahvaltıdan sonra iç demişti 10 tane falan kullandım sanırım gün aşırı kıllanıyordum ama bugün artık iyice daralttı beni bir daha içmeme kararı aldım . Kilo açısından bişey diyemem ama decavit içtikten max 2 saat sonra kusmaya başlıyorum ve baş dönmesinden halsizlikten kafamı kaldıramıyorum.
Duygu_ikra51 Hilalblc-12 8 aydır dcavit kullanıyorum hiçbir yan etkisi olmadı bebeğe kilo aldırıyor ayriyetten
Topraksmom Hilalblc-12 5 haftalıkken başladık 36 haftalık oldum hala hergun içiyorum günde 1 tane , ilk 4 ay mide bulantısı çok oldu ama kendi iyiligim için zorla içtim içerisinde birçok vitamin barındırdığı için
Cocuklarim snm_ şuana kadar gayet iyi geldim açıkçası 35+1 im kendimi daha dinç sağlam hissediyorum yarın test yapılacak bakalım umarım birşey çıkmaz cikacagini da dusunmuuroum
Nilicann Ayy decavit kilo mu yapıyor üzüldüm şimdi benim de folik i bıraktık decavit e başladık kilo alcaz ama umarım gereksiz kilolar yapmaz. Değerlerim de düşük mecbur içeceğim.
Nmtsfa Hilalblc-12 bnde kullanıyorum hemde 7.. Haftadan beridir. 15 haftalık gebeyim hala kullanıyorum sadece kilo aldım başka bi sorun yaşamadım. 9 kilo aldım🙊