Fatos_kayaa bende de ileri derece pkos vardı çok şey denedim faydasını görmedim. Klomen kullanımı, macunlar, kürler, aşılama dahi yaptrdım ama nasip olmadı. Geçen sene Eylül’de tüp bebek tedavisine başladım Ekim de transferim oldu çok tedavim yanıt verdi ikiz gebeliğim bugün 29+4 günlük olduk. 4,5 senenin en güzel hediyesi iki minik mucizem oldu evleneli tam 5′ci senemize girmiş olduk doğumuma 6 7 hafta kaldı miniklerimizi heyecanla bekliyoruz. RABBİM kimsenin kucağnı boş bırakmasın. RABBIM bütün isteyen herkese hayrlsı ile vakti geldiğinde nasip etsin inşallah