Edirne’ de özel Trakya hastanesi’nde doğum yapan var mı? Nasıl, memnun kaldınız mı?
Ben en başından beri gidiyordum ama doktorum başka şehire gidince fakülteye geçtim. Ortada böyle tehlikeli bir virüs olmasına rağmen odalar hâlâ 2 kişilik. Yani bir odada 2 anne, 2 bebek, 2 refekatçı bana böyle olması tehlikeli ve saçma geldi. Doğumu mu Trakya Hastanesi’nde yapmayı düşünüyorum ama kararsızım kan değerim çok düşük 8 lerde ve 35 haftalığım. ❤️