Busrat_ Yok canım depend külot gibi zaten ve aşırı rahat sadece bedenini doğru seç ben orta aldım ama biraz küçük geliyo 71 kiloyla doğum yaptım şimdi 1 paket de L beden aldırıcam. Kullanıyorsun değiştireceğin zaman kenarlarından yırtıp atıyosun diğerini de normal külot gibi giyiyorsun öneririm