Hayırlı akşamlar kizlar 3,5 yaşında yeğenim in hamileliğimin başlarında ilik ve lenf kanseri olduğunu öğrendim o zaman o kadar üzülmüştüm ki kanamam olmuştu Allahtan bebeğim ê bsey olmadı yeğenim tedavi görürken aniden fenalaştı ve ardarda havale geçirip tanınmaz hale geldi ve şu an yoğun bakımda bende ailemden uzağım çalan her telefonda kalbim yerinden çıkıyor ve o kadar ciğerim yanıyor ki sürekli ağlıyorum dayanamıyorum eriyip bitmesine ama bebeğim de bana emanet bu sırada onu da fazla mı üzüyorum acaba karnım sürekli taş gibi ve sağ yanıma acayip bi ağrı oturuyor 17+4 olucak meleğim Allah tüm evlatları ailesine bağışlasın merak ettiğim üzüntü bebeği etkiler mi karnımın sertleşmesi stresten mi??