Merhaba kızlar.25 haftalık hamileyim.ikinci hamileliğim.bir kaç haftadır sağ bacağım ağrıyordu.varis olduğunu öğremdim.doktor varis çorabı önerdi.acaba varis olunca sezeryan doğum mu olması gerekir?doktora gidicem ama sizlere de bi sorayım dedim.bilgisi olan varsa ya da aynı sıkıntıyı yaşayan var ise benim gibi düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim