Benimki 14 mart…tek belirtim halsizlik ve uyku…kızımda da böyle olmuştu…gerçi kızımda sadece uyku vardı bence bunda yaşın etkisiyle halsizlik var birde mide problemlerim var bulantı değil.sindirim problemleri..kızımı 26 yaşında doğurdum şimdi 35 yaşındayım yaş ilerledikce hamilelik zormuş😔