Kızlar 38+3 üm bugun catı muaynesi oldum.Doktor kendini kasma dedi ama ister istemez kastım ve canım cok yandı o an yapamycm ben dedim ;(( normal istiyorum ama yinede bi tırstım acıkcası sizce normal yapabilirmym cesaretli mi olmalıyım??? Dr dedi catı muaynesi normalin yanında bisey degil dedi ama senin ilk muayenen o yuzden kastın kendini dedi istikrarlı olmalısın normal istiyorsan dedi okadar sancı cekip acılmanda olursa ben yapamaycm dersen vazgectm dersen hem bosuna acı cekms Olcan dedi iyi düsün karar ver dedi ???