Elpisphanto ?Kızlar ben hamile kalmadan evvel kaşlarımı hep loreal sunkiss ile rengini açıyordum, internette araştırdım ancak hamilelik ve kullanım hakkında bilgi edinemedim. Doktor randevumda soracağım ancak aranızda kullanan var mı?
1994ozg Elpisphanto onu bilmem de ben kuaföre gidilmediği için kaşımı kendim açıyorum normal boyayla açık kumralla sanmıyorum zararı olacağını altı üstü 4 5dk kalıyo siliyoruz
Elpisphanto 1994ozg Bende kaşlarımı kendim açıyordum loreal sunkiss açıcı ile normal boya hangisini kullanıyorsunuz acaba sunkiss zararlı ise onu denemek isterim.
Kardelenyigit 1994ozg kuzum o tam açıcı değil kademe kademe açıyor güneş ısısına yada föne maruz bırakınca,öyle pat diye bi değişiklik olmuyor bildiğim
Elpisphanto 1994ozg Hayıır turunculuk bırakmıyor sıcağa maruz kalma dozunuza göre renk açılıyor ben genelde sürüp dışarı çıkıyorum :)