Hira04 Kızlar 8+3 haftalık hamileyim... hamile kalmadan önce böyle sorunum yoktu hamile kaldım temizliğe dikkat ettiğim halde iltihap çok sizlerde var mı ? Varsa neler yapıyorsunuz olmaması için?
Hira04 Tubad perşembeye randevu verdi bende çok fazla rahatsız oldum sormak istedim akıntım çok yani doğal mı bu
Tubad Hira04 çoook doğal. Açık ve sarı renk akıntılar gebelik sürecinde hep oluyor. Genital bölge şampuanları al kullan ve iç çamaşırlarını ütüle hiç bir problem olmaz tatlım
Alinkuzusu Gebelikte akinti oluyor gitgide arttığı da oluyor ama iltihap enfeksiyon ayrı şeyler akıntının rengi kokusu akışkan halinden fark edersin enfeksiyon olup olmadığını ama sen kontrole gittiğinde de belirt seni çok rahatsız ediyorsa
morpella ya o durum bende de var böyle beyaz pıhtı gibi bişi bazende akıntı yanma ve kaşıntı yok çok şükür bende hamil kalmadan öncede vardı