buss_95 gebelikle beraber yükselebilir canım erken öğrenip tedbir almışsınız ilacın da bebeğine olumsuz etkisi yok tam tersine kullanmak zorundasın ki bebeğinde zeka geriliği vs gibi sorunlarla karşılaşmayasın. Ben 29+3 haftalık gebeyim hamile kalmadan önce kullanıyordum doğuma kadar devam etcem dönem dönem yükseliyor dozu artırmak gerekiyor bundan sonra ayda 1 kez tsh, t3,t4 baktırmayı ihmal etme önemli bi konu çünkü ☺️