Lamia65 Merhaba Hamişşleerr nasılsınız? Bişiy sorucam.3 aylıkken göğüsden süt gelir mi? Bi tanıdık söyledi bana ola bilirmi ki dedim🤔
sinber Lamia65 döllenmeden bir hafta önce başladı bende şuan 7+6 yım hala aynı sıkarsam geliyor doktorlar normal olduğunu söylüyorlar canım
Lamia65 Bende 12+4 haftalik hamileyim süt,su falan bişiy yok.Korktum yani bende neden yok diye😀😀😀 Meriwa Tugba553 AtaMommy Ayselali Haticedemirer
Ayselali Haticedemirer Su gibi gelen şey aslında süt. Ağız sütü dedikleri o bebeğin ilk emiceği çok sağlıklı bir süt. Farkettinizmi bilmiyorum o su az yapışkan ve koyu rengide sarı
Ayselali Lamia65 Korkmanıza gerek yok benim eltimin hiç süt su falan gelmedi hamileliğinde normal bağzılarında gelmeyebilir
Ayselali Sinay74 normaldir bence benim de başlarda şefaf geliyordu sonrasında sarı biraz koyu yapışkan gelmeye başladı
Berfin_kycn Lamia65 erkek geliyor ben de ilk 19 haftalıkken bi kere gelmişti yok ya demiştim ondan sonra sürekli hep geldi şuan 27 haftalığım ve hala geliyor hatta arada üstüm bile ıslanıyo😅😂bende derdim gelmez ama erken gelen varmış gelirmiş yani
cerenozb07 Benim 14 haftalıkken gelmeye başladı 20 haftalığız hala geliyor hemen hemen hergün akıyor normal