37+2 olanlarda bende varımmmm 🙋🏼🙋🏼😀😀😀 benimde ikinci doğumum olucak 12 sene aradan sonra🙈 İlki normal Doğum oldu suyum geldiği için mecburen hemen hastaneye gittim 23 saat sonra doğumum gerçekleşti🙈 Son 6 saatim sancıyla geçti mecburen suni sancıda verildi😣 Tabi bide suyun kalmaması doğumu iyice güçleştirdi 🙈Bende çok korkuyorum😣 İnşallah aynı şeyleri yaşamam ve 2.daha kolay oluyor diyenler haklı çıkarlar😍 Hepimize Rabbim kolaylık versin en az sancı ve en rahat Doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Bu arada 35 de kontrole gittim tam 3000 kiloydu bende 10 kilo almıştım😍 Yarın yine kontrolüm war sabırsızlanıyorum 😍😍