eylmsgk Pazartesi doğumum olacak özel hastanede sezeryan ile acaba virüs dolasıyla geleni gideni kabul ediyorlar mı doğum yapanlar yazabilir mi
Meriwa eylmsgk özeli bilmiyorum ama devletler kabul etmiyo bence kimsede gelmemeli bu dönemde riske atmayın
Meleknuur eylmsgk bende özel de doğum yapacağım. Ziyaretçi kabul etmiyorlar. Tek kişi yanında refakatçı kalabiliyor. Bebeği görecek olan aile fertleri de tek tek değişimli olarak görebiliyor. Ben bu şekilde biliyorum :)