Ayssima Kızlar düşük yapmamın ardından hiç adet görmeden hamile kalmışım bu gün ögrendim ben şokk. 🙄🙄bir yerde okudum çocuk isteyenler düşükten sonra ilk 3 ay daha kolay hamile olabiliyormuş hiç ummadıgım bir mucizem oldu. 😍
bebegim_28 Ayssima bende 2. Düşüğümüm ardından 1 defa adet oldum hemen hamile kaldım ama 1. Kürtajdan sonra 3 ay kalamadım
Gmzyncrr Ayssima hayırlı olsun canım Allah dağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşllah benimde senin gibi oldu düşüğün peşine adet olmadan hamile kaldım şuan 17+4 herşey yolunda çok şükür kızım olucak ☺️😍