Merhaba tatlım anneler 🌸
Kepez devlet hastanesine gittim fakat memnun kalmadım, gerek doktorun ilgisizliği, gerekse pandemi hastanesi olması beni soğuttu, bende Serap hanıma gitmeye karar verdim bilen duyan var mıdır?
benim teyzemin 3 bebeğini de isteğe bağlı sezaryenle doğurttu yıllardır dr nereye teyzem oraya oldu, bende güvendiğim için ona gitmek istedim, bilen duyan var mıdır?