Yeni doğan bebeklerde hastanede %80 sarılık olma ihtimali oluyor. Bana da ablam bebek anne emzirene kadar bebek aç beklediği için kan şekerinin düştüğünü ve bu yüzden sarılık olunduğunu ve bi şırıngayla eşimin damla damla ağzına ben ayılana kadar su vermesini söyledi? Sizce yeni doğan bebeğe su verilir mi? Bilgisi olanlar paylaşsın lütfen 🙏🏻