Zehros Bnde 20 yaşındayım ve 112 yi arayıp kayıt oluşturdum sonra bana yetkili kişiler. Döndü. Evde Saglık hizmetine kayıt yaptı ve bu 1 ay geçerli dedi polis sorarsa şahlık hizmetine kaydım var demem yeterli dediler bi belge de vermiyorlar doktorada gittim. Bi sorun olmadı