mugecelikkol geçen sene 2019 temmuzda kürtaj oldum hala hamile kalamadım kürtaj sonrasında ara sıra kokulu akıntım geliyor ama iğrenç bi koku böyle olan varmı 😔
ayseguloks mugecelikkol canım enfeksiyon kapmışsındır , mantar olmuştur oda hamile kalmaya engel . İstersen bi kadın doğuma git fitil verir belki
mugecelikkol ayseguloks canım daha önce ilaç kullandım verdi geçer gibi oldu tekrarladı çok umutsuluğa kapıldım bu ayda beklicem eğer yine yoksa gidicem rabbşm kimseyi sınamasın 🙏🏻
ayseguloks mugecelikkol 1 bucuk ay mantar ilaçı kullandım, geçmemiş tekrarlamış olabilir doktora gitmekte fayda var
Babypnd Bence iyi bir kadın doğumcuya muayene olmalısın. Bende düşük yaptığım için kürtaj olmuştum bir kaç ay sonrasında muayene için gittim kist oluşmuş. Kist gittikten sonra hemen hamile kaldım
Babypnd mugecelikkol psikolojini ne kadar rahat tutarsan o kadar kolay olur hepimiz yaşıyoruz malesef 😔 hayırlı haberlerle gel inşallah 🙏🏻