Günaydın canım iş yerinle irtibata geçip rapor alacağını bildirip raporunu alıp raporun fotoğrafınıda atabilirsin muhasebecinize.. raporu aldıktan sonra iş yerinin mutlaka sgkya raporu bildirim yapması gerekiyor.. Fotoğraflada bildirim yapılabilir iş yerin açıldığındada gidip raporun aslını teslim edebilirsin..Ben 36. Haftadayım ve 32. Haftamda izne ayrılmıştım bende fotoğrafını gönderdim muhasebeciye