senemyavas evet o bana da oluyo farkında olmadan nefesimi tutuyorum ama düzenli nefes alıp vermek gerekiyomuş izlediğim videolarda falan öyle diyolardı çünkü doğum sırasında da kasılma olduğunda ne kadar düzenli nefes alıp kendini rahat bırakırsan kasların o kadar gevşiyomuş ve daha az canın yanıyomuş