bilaloguzunannesi Ben de öyleydim ilk gebeliğimde çok düşünüyordum bu bebek burdan illa ki çıkacak nasıl olacak diye, son zamanlarda uyuyamıyordum.Zorunlu sezaryen oldum ama rahim ağzı açıcı verdiler normal olsun diye 12 saat bekledim hastanede belim kopacak derecede ağrıyorken sürekli nstye bağlandım bebeğin kalp atışı düşerse gece sezaryene alacaktı doktorum suyu azdı çünkü açılma olmadı sezaryen oldum, yani hem sancıyı hem sezaryeni yaşamış biri olarak diyorum ki , asla korkulduğu gibi değil gözümüzde çok büyütmüşüz, o kadar zor olsa millet 2 tane 3 tane doğurur mu? Hem o bebeği alıp eve gelmek varya dünyalara değer.Zaten ne kadar rahat olursan o kadar kolay doğum yapıyorsun.Hiç bunları düşünmeyin hamileliğin tadını çıkarın, özleniyor çünkü sonrasına, özellikle karnında bir şeyin hareket etmesi.Sevgiler..