SU1234 ay canım kötü düşünme belki öyle değildir allah yardımcın olsun hayırlısıyla inşallah hamilesindir. Çok geçmiş olsun seni cok iyi anlıyorum bende 5 ay önce ilk bebeğime 7 aylık hamileyken kaybettim. Gene senin durum bana göre bi nebze iyi benimde durumum boyunca evladını kaybedene göre bi nebze iyi Ne gelirse rabbimden geliyor canım üzme kendini ben rabbime sığınarak 5 ayı mı geçirdim rabbim kimselere yaşatmasın. Cok korktum fakat şuan hamileyim çok şükür eğer birşey olmuyorsa daha güzeli hayırlısı olacagı içindir canım Her şerde bi hayır , her hayırda bi şer vardır. Sen ve eşin iyi olun daha cok cocuğunuz olur 🙏🙏🙏