Kızlar biz de 20+1 olduk ben de aşağıda hissediyorum bazen hafif yukarıda falan ama kime sorduysam ilerleyen haftalarda çıkar yukarı dediler.. Birde ben 2 gün öncesine kadar kıpır kıpır hissederken 2 gündür net bi şekilde hissetmiyorum. Normalde yemek yiyip üzerine birde tatlı yedikten sonra soluma doğru yatınca bi kıpırdanmaya başlardı kuzum mutlu olurdum ama 2 gündür yok. Korkuyorum 😔