Planli bir gebelik deildi dun dr a gittik 8+3 dedi sevinsem mi uzulsem mi bilemedim ama sonrasinda cok sevindim ilk soku atlattiktan snr ama asik sorum su dun hic birseyim yoktu bu sbh bi uyandim bogazimda bi aci bi yanma yutkunamiorum resmen sizce neden olmus olabilir hastaneye gitmedim tip merkezine gittim daha az riskli diye ama korktumda 1 yasina gircek bi bebegim daha var yaklasmamalimiyim acaba cok korkuyorum 😢😢 astim bronsit hastasiyim oglumda zature bronsit gecirdi ikimizde risk altindayiz 😢😢😢😢😢