Ikra_58_58 Merhaba arkadaşlar yeni doğum yaptım dün 4 te fakat dünden beri sütüm gelmedi bebeği de emziriyorum ama gelmiyor ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim
Anneyim Ikra_58_58 sanırım hastanede sin daha gayet normal benim dogumlarım da hemen gelmiyor ama bol bol su iç tatli bişeyler yiyince geliyor eve geçince hemen sıcak corba hoşaf falan iç bol bol sütün olur inşallah