Denizmiran canım ben kızımı 41+5 te doğurdum.nisanim gelmişti ama acilmam yoktu nst de sancım vardi ama bebeğimin kalp atışları yavaşladı ve mecburen sezaryen doğum yaptırmıştı doktorum megersem kakasını yemiş.hemen midesini yıkadılar, ciğer filmi çektiler çok şükür temizlediler, şimdi 34 aylık oldu ceylan gözlüm 🐣😘