Kızlar suan 7 haftalık hamıleyım cok sukur bu 4.hamilelıgım 2 dıs gebelık gecırdim 1 kımyasal gebelık yasadım . Suan ck sukr kalp atısını duyduk 7 haftalık oldk ama yinede korkuorm dr bsy yok hersey yolunda desede bu pıskolojıue kndımı ınandıramıorm heran bsy olcak dıe tedırgınım 😒😒 lutfn banada dua eder mısınz kardeşlerım