İlknur hanıma gidiyorum 12. Haftamdan beri ve memnunum.. Çok pimpirikli olduğum için sürekli gidiyordum en sonunda doktor hanım kızıyorsunuzdur bana dedim hiç bir sorun olmasında istersen her gün gel demişti. 🙈 İlgi ve alaka olarak çok ilgili bir sıkıntı gördüğü zaman tedbirini hemen alıyor ve gözetim altında tutuyor.. Doğum zamanı sıkıntı yaşamış diye ben de okudum o sebeple korktum acaba değiştirsem mi dedim ama tanıdığım bi eczacı bütün kadın doğumcuları tanıyorum neleri var neleri dedi 🙄 her doktorun başına gelebilecek durumlar bunlar önerilen çok popüler olan doktorların çoğu mahkemelik demişti..