Cigdemveminik ozgeyns canm bnde aldm ebebekten u şeklinde olandan çook rahatım onu almadn önce uyuyamıyordm resmen heryerm ağrıyordu ve tedirgndm sürekli sırtüstü yatıyorum diye
Kbrakbra ozgeyns bende 4. Aydan beri kullanıyorum. E bebekten 90 tl ye almıştım. Kılıfı falan da cikiyr rahat yani düşünebilirsin
ozgeyns Cigdemveminik bende dün gece uyuyamayınca sabah 6ya kadar dön allah dön istemsizce çocuğa eziyet ettiğimin farkına varınca hemen bu yastıktan almaya karar verdim
Cigdemveminik ozgeyns bnde öyleydm uyuyamıyodum resmen tedirgindm şmdi rahatm al bncede rahat uyursn 🥰