21 haftalık olana kadar Hastane34 ü tercih ettim doktorumdan çok memnunundum keza hala daha öyle. Ama muayene ücreti 70₺ olmuş🤯 burnumun dibinde ki çiçek gibi esenler medipol bile 90₺ bundan sonra esenler medipole gitmeyi düşünüyorum hangi doktoru tavsiye edersiniz? 🙃🙃