Arkadaşlar merhaba daha çok yeni olduğunu biliyorum ve öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu sağlıkla ve hayırlısıyla 🤲🏻🌸 tecrübelerinize ihtiyacım var
gebelik testi yapmadan 1.5hafta önce ara ara olurdu sancım ama anlık geçerdi 23 Nisan Evde test,24Nisan ilk beta (reglimin 2.günüydü ) 533,27 Nisan 2.beta 1412 ve progesteron 15.39
Sancım buaralar yoktu göğüs ve bel ağrılarım devam ediyordu ancak az önce uykumdan sancı ve bulantıyla uyandım,sancı sağlı sollu bi 5-6dk yokladı şuan sancım yok ama bulantım devam ediyor,sabah kontrolüm var normal mi bu durum yaşayanınız var mı ?