Hilal54 Mehdisram benim sağ böbregim de sorun var biraz doktor demisti 24. Haftadan sonra bebek sağa yerlesiyor o zaman sıkıntı olabilir senin icin diye ordan biliyorum.
Mehdisram Hilal54 bu arada eğer anne böbrek hastasıysa bebek onu anne karnında onarıyor iyileştiriyormuş doğru mu bu böyle bi durum var mı ne kadar doğru bilmiyorum ama varsa iyi olur sizin için 🙏
Gamze06 Hissetmeye başladığımdan beri hep sağ tarafımda benimde. Bende merak ediyordum bunu niye hep sağda diye... gece sürekli dönüyorum tek tarafa yatmak mümkün değilki bi sağ taraf bi sol taraf..
Turkan Eebbrruu merhaba canim benimde bebeyim sagda ama ben sol tarafa yatamiyorum saga yatmak zararlimi hem ben 32 i hafdayi tamamladim bu gun sancim var ve hala sancim devam ediyo 30 hafdada bi erken dogum riski vardi
Minnosunannesi Mehdisram aynı haftadayız benim oğlumda Doğum pozisyonunda ama genelde sağda duruyor vücudu
Mehdisram Minnosunannesi evet ya sanırım hep öyleymiş baksana kız olanda aynı durum cinsiyet farketmiyor herlade bende çok merak etmiştim 😅☺
Hilal54 Mehdisram benim böbregimi şişirmisti ama şimdi daha iyiyiz cok sukur az zamanimiz kaldi diye 15 gunde 1 kontrol altında tutuyorlar iste
Denizim Hilal54 27+6 yim basindan beri solundaydi halada solumda bebek doktorum hic boyle bisy demedi🙄
Denizim Eebbrruu benim benegim solumda ve ben sol tatafima pek yatamiyorum cildiriyor soluma yatinca cok tepiyor doktorum sorun degil rahatsiz oluyorsa sagina yat dedi😉
Nazlibicicek Mehdisram benimde erkek bebeğim benimde doktorum daha çok sağda durduğunu soyledi. Sağ kaburgam ve belimin yan tarafına doğru ellerini ayaklarını sokuyor. Sol tarafta çok hareket etmiyor. 37 haftamiz bitti bizim. Doğum pozisyonu almaya başlamış bebeğim.
Mehdisram Nazlibicicek aynen aynı durumdayız çok şükür ya bend etmeni geldim hastaneden benimkinde almış Doğum pozisyonunu 😇☺🤲🏻 çok şükür bi sıkıntıda YÖK Allahım kurtarsın cümlemizi 🙏🙏☺